ח"כ ברקת ב"מהדורה המרכזית": "חייבים תיקון במערכת המשפט"

אסתי פלד No Comments on ח"כ ברקת ב"מהדורה המרכזית": "חייבים תיקון במערכת המשפט"

בכיר הליכוד ח"כ ניר ברקת לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "הציבור החרדי עמד במבחנים כבדים וקשים בממשלה האחרונה, זה הציבור שהכי נפגעו מהממשלה הזו, ואני מעריך אותם" | וגם: לאיזה תיק מכוון ברקת בממשלה? | האזינו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ניר ברקת בריאיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "סיימנו את הבחירות, נגמרו הקמפיינים, כעת הגיע הזמן לעבוד למען כלל הציבור. נתניהו צריך לנהל את הספינה של הממשלה הזו. אני מאמין ומקווה שהוא ישתמש בכישורים שלי בממשלה שתקום".

"הציבור החרדי עמד במבחנים כבדים וקשים בממשלה האחרונה, זה הציבור שהכי נפגעו מהממשלה הזו, ואני מעריך אותם על כך" אמר ברקת.

"אנחנו לא נתנהג איתם (עם השמאל. נ.ק.) כמו שהם התנהגו איתנו בממשלה האחרונה שהם התנהגו בדורסנות. אנחנו ממלכתיים, ונדאג לכולם".

על התיקונים הנדרשים במערכת המשפט אמר: "הקשר בין המערכת השופטת למחוקקת חייב תיקון, צריך שיהיה איזון בין המערכות, המטרה שלנו זה לתקן את המערכת הזו כדי שאמון הציבור בה יעלה. נעביר את פסקת ההתגברות בצורה כזו או אחרת".

"הממשלה החדשה צריכה להוריד מיסים ותשומות, ברגע שמורידים מיסים זה מגדיל את העסקים. שאין לעסקים כסף הם מעלים מחירים" אמר ברקת.

האזינו לריאיון:



0 תגובות